joi, 30 martie 2017

SCRISOARE DESCHISA

Prezint mai jos un text de juramant implicativ, avut in vedere in SCRISOAREA de mai jos:

""Jur pe constiinta mea, in fata celor dragi, a semenilor mei si a lui Dumnezeu ca niciodata nu voi savarsi actiuni ilegale sau imorale condamnabile, actiuni impotriva intereselor Romaniei si a semenilor mei, ca imi voi face datoria in limita si spiritul legilor si regulamentelor care imi reglementeaza activitatea, astfel incat sa am tot timpul constiinta curata, atat fata de semeni, cat si fata de Tara!

Jur ca nu apartin si nu voi apartine unor servicii secrete straine sau autohtone si ca in activitatea mea nu am si nu voi avea nicio dependenta de persoane fizice sau juridice!

Jur sa aduc la cunostinta institutiilor abilitate si a opiniei publice toate actiunile contrare legilor si intereselor Romaniei, de care voi avea cunostinta!

Daca nu voi respecta cu sfintenie cele de mai sus, Dumnezeu sa abata asupra mea si a tuturor complicilor mei (intre care pot fi si membri de familie!) cele mai cumplite nenorociri si sa ma lipseasca pe mine si pe toti complicii mei, de sanatate si fericire! Asa sa ma rasplateasca Dumnezeu!""

SCRISOARE DESCHISA!

(NEBUNIE si NESIMTIRE, maxime, la Cotroceni! Am fost nevoit sa transmit aceasta Scrisoare la Cotroceni prin Posta, asa cum mi-au cerut "martorii" lui Piscociu si Iohannis, ai "lucrului bine facut", atunci cand m-am prezentat personal pentru a mi se da un Nr. de inregistrare!!!) 

Domnule Presedinte, Klaus Iohannis!

Am ales acest mod de adresare cu speranta ca stiindu-va sub "reflectorul" opiniei publice veti avea un comportament NORMAL, ceea ce v-a lipsit in tot timpul de cand sunteti Presedintele Romaniei!

V-am adresat plin de speranta Scrisoarea Nr.20.304/23-12-2014, prin care va solicitam sa alegeti intre juramantul actual si juramantul implicativ, pe acela pe care il considerati mai avantajos pentru romani, pentru societatea romaneasca si pentru Romania!

Inca din 1993, de cand m-am adresat Parlamentului (in 12-01-1993), am inteles ca societatea romaneasca are nevoie de o noua "Temelie Spirituala", care este reprezentata de juramantul existent in societate!

Am inteles ca RAUL din societate se datoreaza juramantului actual, care nu obliga cu nimic, pe deponenti, la respectarea celor asumate!

Juramantul implicativ ofera celui ce-l depune un MOTIV perpetuu, cu puternice reverberatii, 24 de ore din 24, asupra constiintei celui ce si-l asuma!

Aceasta situatie se datoreaza faptului ca deponentul isi gajeaza acuratetea actiunilor sale si comportamentul cu sanatatea si fercirea lui, iar implicit sau explicit si cu cele ale fiintelor dragi!

Alegerea intre cele doua juramanturi (juraminte) se face fara gres de catre oricine, de la romanul simplu pana la Presedinte, prin alegerea autoritatilor cu care ar dori sa lucreze:

1. Cu autoritati care au depus juramatul actual?
2. Sau cu autoritati care au depus un juramant implicativ?

Dle Iohannis! Fiind atat de simplu de ales, este o enigma ca nici dupa 27 de luni, domnia voastra nu ati ales juramantul pe care il considerati mai avantajos pentru romani si Romania!

Lipsa alegerii se poate datora ori incapacitatii dvs. de intelegere, ori nedorintei dvs. de a oferi societatii romanesti sansa unei renasteri rapide, ceea ce echivaleaza cu tradarea!

Prezint mai jos un text de juramant implicativ:

""Jur pe constiinta mea, in fata celor dragi, a semenilor mei si a lui Dumnezeu ca niciodata nu voi savarsi actiuni ilegale sau imorale condamnabile, actiuni impotriva intereselor Romaniei si a semenilor mei, ca imi voi face datoria in limita si spiritul legilor si regulamentelor care imi reglementeaza activitatea, astfel incat sa am tot timpul constiinta curata, atat fata de semeni, cat si fata de Tara!

Jur ca nu apartin si nu voi apartine unor servicii secrete straine sau autohtone si ca in activitatea mea nu am si nu voi avea nicio dependenta de persoane fizice sau juridice!

Jur sa aduc la cunostinta institutiilor abilitate si a opiniei publice toate actiunile contrare legilor si intereselor Romaniei, de care voi avea cunostinta!

Daca nu voi respecta cu sfintenie cele de mai sus, Dumnezeu sa abata asupra mea si a tuturor complicilor mei (intre care pot fi si membri de familie!) cele mai cumplite nenorociri si sa ma lipseasca pe mine si pe toti complicii mei, de sanatate si fericire! Asa sa ma rasplateasca Dumnezeu!""

Dle Presedinte! NIMIC nu este mai important si mai urgent, pentru romani si Romania, decat alegerea si implementarea in existenta societatii romanesti a celui mai benefic juramant, pentru romani si Romnia, dintre cele doua prezentate!

Daca nici acum nu veti face aceasta alegere si nu o veti prezenta public, dati-va DEMISIA, dle Presedinte, pentru a scuti poporul roman de cheltuiala unui referendum de DEMITERE!

PS.  Lupta impotriva coruptiei, este similara cu lupta impotriva unor “invadatori” (furnici, gandaci, etc.) in spatiul locuintei! 
Este necesar un “antidot” de preventie, iar NU de lichidarea “bucata cu bucata” a “invadatorilor”, asa cum se incearca si in cazul coruptiei, prin "lichidarea" celor “marcati” de Sistem, ca fiind corupti! 
Cand societatea dispune de un “antidot” anticoruptie, asa cum este juramantul implicativ, care poate fi verificat de catre orice om normal pe propria persoana si familie, este o CRIMA sa se “tulbure” pacea societatii, opunand, prin manipulare, o parte a populatiei, celeilalte parti, realizand astfel un razboi poltic murdar, cu imense daune pentru romani si Romania!
Daca sunteti Presedintele cinstit si responsabil pentru soarta romanilor si a Romaniei, de ce permiteti, dle Iohannis, acest distrugator razboi si nu sustineti VACCINUL (juramantul implicativ) care ii poate imuniza impotriva coruptiei pe toti cei predispusi a se “imbolnavi”, de la ultimul functionar si pana la Presedintele Romaniei???   
Nu scoaterea oamenilor in strada si invrajbirea romanilor va va creste procentul de sustinatori, ci sustinerea SOLUTIEI care lichideaza coruptia, aduce Pace Sociala si creste eficienta in toate domeniile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu